صفحه نخست - جلسات انجمن - سومین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان

سومین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان

سومین جلسه رسمی کمیته اعضای جوان انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج‌شنبه ۵ مهر ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۱:۰۰ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران برگزار گردید.

حاضرین جلسه:
دکتر امیر صمدی
مهندس مجتبی محمدی
مهندس سامانتا یوسفی
مهندس احمد فردوسی

اهم موارد مورد بحث و بررسي در جلسه به شرح زير مي‌باشند:

  • از آن­جایی­که نسخه الکترونیکی شماره شهریورماه خبرنامه هیدرولیک حدود ۴۵۰۰ نفر بازدیدکننده در پیامرسان تلگرام داشت، تصمیم گرفته شد در روزهای آتی یک نظرسنجی در وب‌گاه انجمن جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت خبرنامه آماده گردد.
  • زمان تدوین و چاپ شماره بعدی خبرنامه در اواسط آبان ماه تعیین گردید. قرار شد از اعضای کارگروه خبرنامه درخواست شود که مشارکت بیشتری داشته باشند. ضمناً بخش‌هایی مانند جدول سرگرمی یا مسابقه نیز به خبرنامه اضافه شود.
  • جناب آقای دکتر صمدی پیشنهاد نمودند که برای ارتباط بیشتر اعضای جوان و پیشکسوتان حوزه هیدرولیک، جلسه­‌ای در دستور کار قرار گیرد که با دعوت از تعدادی از پیشکسوتان انجمن، نظرات و تجربیات ایشان به اعضای جوان منتقل شود و اعضای جوان مشکلات و دغدغه‌های خود را با پیشکسوتان انجمن مطرح نمایند.
  • پیشنهاد گردید که برای شماره‌­های بعدی خبرنامه هیدرولیک از تجارب عزیزان پیشکسوت انجمن بیشتر استفاده گردد. در این راستا قرار شد از اعضای پیشکسوت درخواست شود تا با توجه به تجربیات و اشراف ایشان، زحمت تهیه و تدوین سرمقاله شماره‌های آتی خبرنامه را انجام فرمایند.
  • برای شروع به فعالیت سایر کارگروه­‌های کمیته اعضای جوان با توجه به استقبال عضویت اعضای کمیته، تصمیم گرفته شد که برای هر یک از این بخش‌ها افرادی به­‌عنوان مسئول انتخاب گردند. بدین منظور، جناب آقای مهندس محمدی با توجه به سوابق حرفه­‌ای و علاقه ایشان به‌عنوان مسئول کارگروه نظام مهندسی آب انتخاب شدند و آقای دکتر صمدی پیشنهاداتی برای نحوه پیگیری این بخش نمودند. قرار شد در اولین جلسه سخنرانی‌ها، در صورت امکان موضوع مربوط به نظام مهندسی آب باشد.
  • با توجه به این­که برگزاری نشست­‌ها و بازیدهای علمی از آغاز در دستور کار انجمن هیدرولیک ایران قرار داشته است، جناب آقای دکتر صمدی قول دادند در صورت تمایل اعضای فعال کمیته اعضای جوان، هماهنگی­‌هایی برای برگزاری بازدید از یکی از مهم­ترین و بزرگ­ترین پروژه­‌های عمرانی کشور که ارتباطی اساسی با حوزه آب و رودخانه دارد، انجام دهند.
  • با توجه به اقدامات صورت گرفته جهت دریافت مجوز انتشارات انجمن هیدرولیک توسط اعضای هیئت مدیره، مقرر شد جهت بهره­‌مندی از این فرصت، اعضای فعال کمیته جوان که تمایل به ترجمه کتاب به­ صورت مشترک دارند شناسایی و معرفی گردند.

تصاویر جلسه:

اخبار مرتبط

چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ سه شنبه …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *