صفحه نخست - جلسات انجمن - پنجمین جلسه کمیته روابط بین الملل

پنجمین جلسه کمیته روابط بین الملل

پنجمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یک­شنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سید حسین مهاجری
مهندس حامدرضا حاج قاسم
مهندس محمدرضا غلامی

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

  • پنجمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۰۴/۱۲/۱۳۹۸ در محل دفتر انجمن هیدرولیک و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن تشکیل گردید. جلسه با نام و یاد خدا و به ریاست دکتر سید حسین مهاجری، به سمت رئیس کمیته بین­ الملل، با هدف پیگیری فعالیت­های گذشته و همچنین تبیین و برنامه­ریزی برای فعالیت­های بالقوه کمیته در سال آینده، شروع شد و ایشان ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی به تشریح چشم­اندازهایی برای سال آینده پرداختند. در ادامه به بررسی وضعیت امتیاز کمیته بین‌الملل براساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد انجمن‌های علمی ایران پرداخته و مقرر شد با بررسی گزینه‌های احتمالی برای کسب حداکثر امتیاز در بخش بین‌المللی برنامه‌ریزی شود. در ادامه در رابطه با نامه‌نگاری‌های انجام شده با IAHR صحبت شد و با تعیین محورهای اصلی نامه‌‌های آتی (گزارش برگزاری کنفرانس در بخش مربوطه و ثبت‌نام گروهی اعضا در IAHR) مقرر شد این موضوع توسط دبیر کمیته دنبال شود. همچنین در رابطه با برگزاری نشست علمی بصورت بین‌المللی برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام شد. در رابطه با مشارکت بیشتر اعضای علاقه‌مند به فعالیت در کمیته که در زمان برگزاری جلسات خارج تهران هستند نیز مقرر شد که در زمان برگزاری بصورت ویدئو کنفرانس مشارکت داشته باشند. از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:

۱- تلاش برای تحقق امتیاز کامل بخش بین‌الملل مطابق با شاخص‌های ارزیابی عملکرد انجمن‌های علمی ایران
۲- مکاتبه با IAHR و ارسال گزارش کنفرانس ۱۸ هیدرولیک و نشست YPN که در بهمن ماه انجام شد و دعوت از مسئولان IAHR برای شرکت در کنفرانس ۱۹
۳- برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست علمی (و یا کارگاه) بصورت بین‌المللی (با دعوت از ایرانیان خارج از کشور)
۴- ایجاد امکان شرکت اعضا بصورت ویدئو کنفرانس در جلسات آتی کمیته

تصاویر جلسه:

 

اخبار مرتبط

چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ سه شنبه …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *