صفحه نخست - اخبار انجمن - گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم)- ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم)- ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

جلسه نوبت دوم مجمع عمومی عادی انجمن در ساعت ۱۸:۴۵ با حضور نماینده وزارت علوم (سرکار خانم آموزگار) و در محل سالن شهید رجب بیگی دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

اعضای حاضر در جلسه از میان خود آقای مهندس رضا راعی را به عنوان رئیس هیئت رئیسه جلسه، آقای مهندس جبار وطن فدا و آقای مهندس مهدی مقصودی را به عنوان ناظر هیئت رئیسه و آقای مهندس مجتبی محمدی را به عنوان منشی هیئت رئیسه انتخاب نمودند.

در این جلسه آقای دکتر مسعود منتظری نمین، رئیس هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران، گزارشی از فعالیت‌های انجمن در سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ را ارائه کردند.

سپس آقای دکتر عباس طالقانی، بازرس انجمن، گزارشی از فعالیت های هیات مدیره ارائه نمودند و در نهایت آقای دکتر جابر سلطانی، خزانه‌دار انجمن، در خصوص درآمدها و هزینه‌های انجمن گزارشی ارائه نمودند و اعضای مجمع با موافقت خود گزارش مالی را تصویب نمودند.

سپس آقای دکتر امیر صمدی، دبیر انجمن، برنامه انجمن برای سال آینده را مطرح کردند که این برنامه با چند پیشنهاد توسط اعضا، به تصویب حاضرین مجمع رسید. همچنین پیشنهادات هیات مدیره برای تغییر حق عضویت حقیقی و حقوقی را به مجمع اعلام نمودند و در نهایت مجمع با تغییر حق عضویت دانشجویی و وابسته به مبلغ ۳۰۰ هزار ریال و حق عضویت پیوسته به مبلغ ۹۰۰ هزار ریال موافقت نمودند. همچنین حق عضویت اعضای حقوقی در پنج سطح مختلف ۲۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ ریال برای سطوح عادی، برنزی، نقره ای، طلایی، و VIP مصوب شد.

در نهایت انتخابات هیات مدیره انجمن برای سه سال آینده برگزار شد و اعضای هیات مدیره اصلی و علی البدل و بازرسین اصلی و علی البدل به شرح زیر انتخاب شدند:

اعضای اصلی هیات مدیره:

۱- دکتر امیر صمدی

۲- دکتر مهدی یاسی

۳- دکتر جواد احدیان

۴- مهندس مسعود حکمی

۵- دکتر محسن براهیمی

۶- دکتر فیروز قاسم زاده

۷- دکتر سیدعلی ایوب زاده

اعضای علی البدل هیات مدیره:

۱- دکتر حسین افضلی مهر

۲- دکتر محمد رستمی

بازرس اصلی:

دکتر عباس طالقانی

بازرس علی البدل:

مهندس محبوبه یونسی

 

تصاویر جلسه:

اخبار مرتبط

خبرنامه هیدرولیک، شماره فروردین ماه ۱۳۹۹

شماره فرودین ماه ۱۳۹۹ خبرنامه هیدرولیک بصورت ویژه نامه نوروزی منتشر گردید. این شماره را …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *